Модуль 3 допоміг мені з'ясувати яку роль
в проектній діяльності відіграють ключові та тематичні питання, важливість
постановки зрозумілих, конкретних, досяжних навчальних цілей, які включають цілі
щодо розвинення навичків ХХІ століття.
Модуль 4 допоміг мені розкрити цілі оцінювання, мету,
підготувати інструменти для вхідного оцінювання, які дозволяють виявити
навчальні потреби учнів та скорегувати план проекту з урахуванням результатів
даного оцінювання, розробити презентацію учителя. Можливо, тематичні та ключові питання
переформулюю. Непросто це робити так, щоб і навички мислення високого рівня
розвивати, і не відійти від навчальної теми, і пов'язати їх з досвідом моїх
учнів, і розбудити в них інтерес до дослідження
Комментариев нет:
Отправить комментарий